NO INTERNET באטלנטה הסופר-מודרנית (סופר מודרנית מיי אס) כל הלילה עד עכשיו למעורב הופס שהוכן לקראת יום הסדר / מנחם לס

 

בשביל זה הסיקסרס הביאו את טוביאס האריס

הסיקסרס יכולים עכשיו לנשום לרווחה כי קרו שני דברים:

  1. התברר להם הערב שהם יכולים לנצח ללא ג'ואל אמביד, בתנאי שהם משחקים כפי ששיחקו הערב בלעדיו.
  2. טוביאס האריס שיחק סוף סוף – וכמה שזה יישמע מוזר ולא יאומן, לראשונה מאז שהגיע לסיקסרס ב-26 לפברואר, 2019 – כפי שקיוו שישחק כשהחתימו אותו.

ג 'ואל אמביד לא ישחק לפחות עד סוף הסדרה הזאת. כך כתב הפילדלפיה אינקוויירר היום. הווה אומר? הווה אומר שהם צריכים לשחק בלעדיו ולנסות לנצח בלעדיו.

היום הם שיחקו בלעדיו. כדי לשחק טוב בלעדיו עליהם לשנות את משחקם, ובמקום משחק חצי מגרש די איטי ועומד, לשחק סוג משחק של הווריורס כשהכדור עובר מיד ליד עד שנמצא האדם הפתוח לזריקה. עם אבמיד המשחק ניתקע כי הכדור מגיע אליו, ואז הכל נעצר עד שהוא מחליט לעשות מה שהוא מחליט. הלילה נגד הנטס לא היה אמביד, ולא היה אף שחקן שקיבל כדור ונעמד, עד שיחליט מה לעשות.

כי ההחלטה היחידה של כל שחקן היתה להמשיך להעביר כדור מבלי לכדרר ומבלי להחזיקו יותר מחלקיק שנייה, עד שנמצא האדם הפנוי.

והערב היו שני אנשים שמצאו את עצמם פתוחים שוב ושוב בגלל תנועתם ללא כדור, בגלל סקרינים שהצליחו (סקרינים תמיד מצליחים, אלא אם כן המגינה מחליטה TO SWITCH ואז נוצרים מיס-מצ'ים, והנטס העדיפה לא להחליף מגינים בסקרינים ולתת למגן לנסות להישאר עם השחקן הפורץ. שמם ג'יי ג'יי רדיק וטוביאס האריס.

את רדיק כולנו מכירים ואין צורך להוסיף מילה.

טוביאס האריס סוף סוף הראה מי הוא ומה הוא יכול להביא לקבוצה, ואלה הדברים שבגללם הביאו אותו: בגלל גובהו לקלוע מיד-ריינג'ים, ובגלל יעילותו מה-3, לקבור טרייז.

לראשונה בכמעט חודשיים הוא סוף-סוף החזיר את הקבלה הראשונה בגדול. אם ימשיך לשחק ככה, ואם ברט בראון יצליח לפתח שיטת משחק כשהקבוצה נעה ע-ם  הסנטר א-מ-ב-י-ד, השמיים הם הגבול.

או…או שיהיו שני סוגי משחק: אחד איטי יותר ע אמביד, ואחד מהיר ללא אמביד שיישב לנוח. לפילי יהיה את הטוב ביותר משני עולמות.

אבל ישנם כאן כמה 'אם', ולכן כל מה שנותר לעשות זה לחכות ולראות.

Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
T. HarrisSF 36 11-19 6-6 1-1 1 15 16 3 1 0 3 4 +23 29
G. MonroeC 25 4-13 0-0 1-2 6 7 13 1 1 1 0 3 -9 9
B. SimmonsPG 38 11-13 0-0 9-11 1 3 4 9 2 3 3 5 +11 31
J. ButlerSG 38 6-13 0-3 4-4 0 2 2 7 2 0 1 3 +18 16
J. RedickSG 34 7-17 5-9 7-9 0 0 0 2 0 0 1 2 +6 26

 

קרו עוד כמה דברים חיוביים ביותר: בן סימונס המשיך לשחק כמו במשחק הקודם, ותנו מבט בקליעת הפאולים שלו. 9 מ-11. על מה שנותר לו לשפר עתה להפוך לסופר, סופר שחקן הוא למצוא את הג'אמפ. לא חובה מה-3. מספיק ממיד-ריינג'.

כמובן שמה שעזר מאד לסיקסרס  והראה אותם אולי אפילו טובים יותר מאשר הם היה יום זוועתי ממש של הנטס בקליעה מרחוק: 20.5% מה-3. 40% מהפארקט. נגד אחוזים כאלה הכל נראה טוב.

מה שקרה הערב לראשונה – לפחות לטעמי – הוא שהסיקסרס נראתה לראשונה כפי שהיא נראתה לכולנו על הנייר, וזה ללא אמביד. במילים אחרות, אולי היא גילתה הערב בדיוק כית\צד היא צריכה לשחק, וג'ואל אמביד יהיה חייב להתאים את עצמו למשחק המהיר שאיתו היא ר\נראתה כל כך מצויין הערב.

פילדלפיה תהיה חייבת לנצח עוד משחק ללא אמביד: בשבת, שוב בברקליס סנטר, וזה יהיה המשחק החשוב ביותר של הסדרה כי זה שינצח ביום ראשון ינצח את הסדרהץ , הסיקסרס תצטרך לעשות זאת פעם אחת נוספת ללא אמביד. כי אם הסיקסרס תפסיד, היא תנצח את החמישי בבית אבל תפסיד את הששי בחוץ.

האם ישנו כאן מישהו שיכול להסביר לי כיצד הפלח עושה זאת?

 

כיצד הוא מוצא שחקנים  שאף קבוצה אחרת לא הייתה תוקעת בהם מבט שני, והם הופכים אצלו לכוכבים?

אני ראיתי רק חלקים מהמשחק כי הייתי צמוד רוב הזמן לפילי בנטס, אבל ראיתי מספיק למצוא לפתע את דריק ווייט משחק כאילו היה כריס פול במיטבו. ווייט שיחק באונ' קולורדו, ואפילו לא בקמפוס הראשי אלא בקמפוס בקולורדו ספרינגס.

שחקן שאין לו שום דבר מיוחד, עומד להקריח תוך חמש שנים, והנה הוא מלטש ומבריג את דנבר הגדולה משך כל העונה הרגילה בקלות נראית לעין. הוא נראה היה ממש סטפן קרי, מלבד העובדה שרוב 36 נקודותיו נקלעו בפריצות, בפיק-אנד-רול, ובסקרינים, והמון בקליעות מיד-ריינג'.

עם מי הוא עשה פיק-אנד-רולים? למי הוא "נתן ורץ"? לשחקן שיותר קל לבטא את שמו מלהבין כיצד פתאום הפך לסנטר אותנטי ב-NBA. רוצים לבטא את שמו של האוסטרי הזה – אוסטרי מווינה!!! – 2.14 מ', שאיות שמו הוא Jakob Poeltl. אז יאללה, נסו לבטא. בעזרתו ניקולה ג'וקיץ' די נוטרל .

Spurs
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. AldridgeC 34 8-17 0-1 2-2 4 7 11 5 0 1 2 3 +27 18
J. PoeltlC 31 4-5 0-0 2-4 5 2 7 3 1 0 0 4 +14 10
D. WhitePG 33 15-21 1-4 5-6 0 5 5 5 3 1 1 2 +30 36
D. DeRozanSG 38 9-18 0-1 7-8 2 2 4 5 3 0 0 3 +6 25
B. ForbesSG 34 3-10 3-7 1-2 0 3 3 2 0 0 0 3 +20 10

יוטה שינתה את כל הגנתה בגלל ג'יימס הארדן. כמה זה עזר?

ג'יימס הארדן היה כל כך מצויין, נפלא, נגד יוטה שהם החליטו לשנות את כל ההגנה שלהם נגדו.

מה היתה ההחלטה?

להכריח אותו לנוע ימינה ע"י סגירת כל הצד השמאלי. המחשבה היתה ששחקן שמאלי הנע ימינה לא יכול לקלוע ביד שמאל. ביד ימין? שיזרוק כמה שהוא רוצה.

אז הארדן אמר, "אתם רוצים שאעשה את השטיק שלי בתזוזה ימינה? נו פרובלם!". אבל כמובן שהוא לא אמר זאת להם אלא לעצמו.

אסז הוא החל לזוז ימינה, ולהמשיך ב-SETBACKS שלו, או למצוא אנשים פתוחים.

ייתכן שהיה לו קצת יותר קשה. זה היה ברור. לכן הוא קלע רק 32, והרוקטס ניצחו על 20.

מה אגיד לכם? הארדן הפך להיות כזה שחקן בלתי עציר שאפילו אם מתכננים קבוצה שלמה לשחק הגנה בצורה מסויימת כדי להקשות עליו, הוא קולע 32. במקום 50. אבל שאר הרקטות קולעות יותר.

איך אומרים אצלנו בשכונה? "אתה משנה הגנה? SOMETHING MUST GIVE!"

ווריורס בקליפרס בשתי מילים: TOO GOOD!

SMELL LIKE MIKE! 

 

 

מי שחושב שמייקל ג'ורדן תמיד הצליח, טועה בגדול. מי שחושב שמייקל היה חובט טוב, טועה בגדול, ומי שחושב שמייקל תמיד הריח טוב טועה בהכי גדול, אם בכלל ניתן לומר בעברית 'הכי גדול' (אני חושב שלא!).  ה-COLOGNE של מייק משנות ה-90 היה ה-BUST הגדול ביותר, אולי, של ממלכת ג'ורדן והבראנד שלו.

*

אבל באותו ערב מייקל היה נסער ונרגש בגלל סיבה אחרת לחלוטין. הוא היה בטוח שהבושם – הקולון החדש שלו שנראה לעולם לראשונה בתכנית הזו – בקבוק של 3.4 אונקיות שאחרי SMALL TALK ג'יי לנו הוציא  מהמגירה מין קופסת דיקט מפוארת ובתוכה 5 בקבוקי קולון ע"ש מייקל ג'ורדן, כל אחד עם שם אחר תחת ה-"מייקל ג'ורדן קולון":

1)'SENSUAL'

2) 'PEBBLE BEACH'  (משטח הגולף המפורסם, לציון האובססיה של מייק עם משחק הגולף)

3) 'COOL'

4) 'RARE AIR'

5) 'HOME RUN'.

ג'ו לנו מביט על הראשון ואומר "ממש כמו המשחק שלך!". מסתכל על השני, ואומר "אני יודע שהיית מעדיף להיות ג'ק ניקלאוס…" וכו'. כשהוא מגיע לחמישי ג'יי לנו מסתכל, פותח את המכסה, מריח, ואומר, "HOME RUN, הא? נדיר…מאד נדיר…".

הקהל פורץ בצחוק. נדיר כמו מספר ההום-ראנס של מייקל כשניסה גולף!

ג'יי לנו אומר, "נדיר מאד אבל מריח טוב!".

זאת הפעם האחרונה שמישהו אמר מילה טובה על הבשמים שלו. האתר Fragrantica שהוא המדריך החשוב בעולם לבשמים כתב שהבשמים של מייקל ג'ורדן מריחים יותר רע מהזיעה של מי שמשחק כדורסל באולם סגור בלתי מאוורר בלוס אנג'לס בחודש יולי משך שלוש שעות. VOGUE מגזין דרג את כל 5 הבשמים כ-"הבשמים הגרועים ביותר מאז ימי הרומאים לפני 2,000 שנה".

רג'י מילר אמר שלפעמים הוא משתמש בבושם עם גופיית טי חדשה, ולפעמים הוא לובש את הטי-שירט הישנה שלו ללא כביסה משך שבועיים, ו"אף אחד לא מרגיש את ההבדל".

EDDIE HUANG, מומחה בשמים בעל שם עולמי אמר על 'RARE AIR' שהוא מריח כמו גבינת עזים שנמרחה על כפפת בייסבול. כמה צעירים שרואיינו בקולג' בקשר לבשמים אמרו שהם עדיין זוכרים שהאבא שלהם אמר ש-'HOME RUN' כל כך פופולרי כי הוא הורכב עם זיעה אמיתית של ג'ורדן (remembered )..

R.J. Casey, who works for Fantagraphics Books, an American publisher of alternative comics, grew up a huge Bulls fan in Chicago, הוא מספר שפעם נתנו לכל ילדי בי"הס לנסות את הבושם של ג'ורדן. הילדים כל כך אהבו אותו. למה? בית הספר כל כך הסריח שהיו חייבים לסגור אותו לשבועיים.

נ.ב: הבושם, שבתחילה נמכר עבור $60 הבקבוק, נמכר עתה עבור $5 בעל שוק פשפשים…

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
8 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רועי ויינברג
Admin

מצוין מנחם. מסכים בקשר לפילדלפיה – שיחקו כדורסל שוטף בהרבה. השינוי בתפקוד של בן סימונס הורגש לטובה, כשהאריס או באטלר (7 אסיסטים!) התחילו התקפות והוא התחיל מהלכים בלי הכדור. זה הפך אותו למסוכן בהרבה במשחק עומד והחסימות שלו שחררו את רדיק והאריס בקלות, נוסף לחיתוכים פנימה. במעבר הוא יוביל כדור כי הוא מעולה בזה, אבל כשהוא לא הרכז היחיד כמו במשחק הראשון הקבוצה נראית טוב בהרבה.

גולדן עם בוגוט שיחקה אולי את הכדורסל הכי טוב שלה העונה. חכם, מתוזמן היטב ומתורגל. אם הם יגיעו ככה לסיבוב השני תהיה סדרה נפלאה.

יוסטון יכולה לעצור את הארדן. במשחק 2 הוא קלע ב-4 מ-11 על רויס אוניל ו-4 מ-7 על רוביו. החילופים שלהם יכולים לעבוד אם אוניל יפתח במקום רוביו ויסגור להארדן נתיבים פנימה. אולי יקרה במשחק 3.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
5 years ago

לא מבין את ההתלהבות מפילי,האריס נתן משחק וחצי טוב וזהו,סימונס עושה שרירים מול ההגנה הכי רכה והכי לא אתלטית בליגה,כולם יודעים מה קורה שהוא פוגש את בוסטון,ראינו אותו לפני שבועיים נראה כמו ילד אבוד שהוא ניסה לעצור את יאניס,והכי מעניין יהיה לראות אותו מול קוואי וטורונטו בסיבוב הבא,רק להזכיר לכם שב3 משחקים שקוואי שמר עליו לסימונס היו 24!!!! איבודי כדור,8 בממוצע למשחק.

………………..

אני עדיין לא קונה שום דבר מהבלוף של הסיקסרס,בקיץ ג'ימי ינטוש הם יתנו מקס' להאריס(כולנו יודעים שהוא לא שווה את זה),והכי טוב זה שסימונס גם זכאי הקיץ להארכת חוזה,מה שאומר מקס' גם לסימונס.

……………….

וויט זה שיחוק רציני,לא רק בהתקפה אלא גם בהגנה הוא משחק מצויין,וכל זה שעדיין יש לספרס את דז'ונטה מארי שצריך לחזור מפציעה.

מה שבינתיים חסר לספרס זה איזה משחק טוב מאולדריג',בינתיים הוא בינוני וזה אומנם מספיק מול דנבר אבל הם צריכים אותו יותר דומיננטי מול הקבוצה הבאה שהם יפגשו בחצי גמר המערב.

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

סתם מתלהבים. כולה נטס. סימונס פח קאווי יגמור אותו וישפיל אותו או דני גרין או סיאקם רק תבחרו. אני מקווה שאמביד יהיה כשיר 100 אחוז. פילי הבינו שאת הנטס הם ינצחו גם בלעדיו גם אם זה ילך קשה אבל אם אמביד לא 100 מול הראפס אין לפילי סיכוי. אמביד זה השובר שיוויון מול הראפס ואמור לעדות בהם שמות. אז אמביד כנראה לא ישחק יותר בסידרה מול הנטס.
אצל טורנטו לא יהיו חדירות מול הסל ומתפרצות

ראס א שטן
ראס א שטן
5 years ago

לגבי מקס זה נמדד לפי הצורך של הקבוצה.

תגיד הארדן דוראנט קרי קאווי מישהו מהם בדרך לפילי? לא.
אז עבור פילי האריס כן שווה מקס כי זה הכי טוב שיכולים להשיג. סימונס אני מקווה שיפצע סטייל בוגי ויחסך מפילי טעות שתהרוג אותם לשנים רבות מקס לסימונס.

נגר בן נגרים
נגר בן נגרים
5 years ago

סוף סוף למדת משהו טבדי, אכן חוזה מקס הוא ביחס לצרכי הקבוצה..

Smiley
Smiley
5 years ago

שמעון, אווירת החג משפיעה עליך לטובה 🙂

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
5 years ago

אם הפלח מאמן את וסטברוק. התאנדר היתה לוקחת אליפות.פשוט נזכרתי בראסל שחקן נפלא שלא מנוצל מספיק טוב
חג שמח לכולם

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

תודה מנחם!! אני בישראל לא מספיק לעקוב אחרי הכל משלים בשעות הפנאי

סגירת תפריט
8
0
Would love your thoughts, please comment.x